• 21-01-2015, 16:05:39
    #1
    Hepsiburada.com'da 200tl üstü alışverişlerinizde 75 tl indirim sağlayan kodu 60tl ye satıyorum.
  • 22-01-2015, 18:11:08
    #2
    konu aktif. Bugün son gün kuponun.
  • 22-01-2015, 20:32:52
    #3
    30 TL vereyim düşünürsen pm.
  • 27-01-2015, 14:02:12
    #4
    30 tl güncelse alayım.
  • 13-02-2015, 10:54:02
    #5
    Konu tekrar aktif. Dün bir arkadaş yazmıştı mesajı sildiğimden bulamadım.

    Son fiyat 60'dır. 30'a satan varsa üsteki uyanık arkadaşların istediği gibi bende alabilirim.
  • 23-02-2015, 11:13:51
    #6
    35 den alabilirim.
  • 25-02-2015, 21:16:17
    #7
    008
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    donanım haberde 40-45 arasına satılıyor ve bir sürü varken burada 60 a satmak helal olsun arkadaşım.
  • 27-02-2015, 09:36:25
    #8
    Konu dışı ama x hesaptaki hediye çeki y hesapta kullanılabiliyor mu yoksa hesap olarak mı devrediliyor bu işte?
  • 05-03-2015, 18:26:01
    #9
    MehmetcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35 den alabilirim.
    008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    donanım haberde 40-45 arasına satılıyor ve bir sürü varken burada 60 a satmak helal olsun arkadaşım.
    Git ordan al o zaman dostum. Bende 4 tane vardı. 60'dan sattım.

    sahbazpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    75'e verde tam olsun
    Hay hay istediğin kadar temin edeyim.

    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı ama x hesaptaki hediye çeki y hesapta kullanılabiliyor mu yoksa hesap olarak mı devrediliyor bu işte?
    Kullanılabiliyor.

    justonecrony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse uyanıklık yapmıyor, bence sen satış stratejini değiştir, r10 lu olupta r10 lu arkadaşlarına bu fiyattan veriyorsan sorun başkalarında değil bence.

    bende alabilirim demişsin ya, yardımcı olayım, uzaklarda aramana gerek yok, r10 arama çubuğuna hespiburada yaz, 30-35tl ye 75tl veren arkadaş çok. onlardan alabilirsin.
    Ol yardımdı bana 75TL'lik kuponu 30TL'dan şuan için 4 tane ayarlar mısın dostum. Cevabını bekliyorum.