MehmetcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35 den alabilirim.
008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
donanım haberde 40-45 arasına satılıyor ve bir sürü varken burada 60 a satmak helal olsun arkadaşım.
Git ordan al o zaman dostum. Bende 4 tane vardı. 60'dan sattım.

sahbazpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
75'e verde tam olsun
Hay hay istediğin kadar temin edeyim.

Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu dışı ama x hesaptaki hediye çeki y hesapta kullanılabiliyor mu yoksa hesap olarak mı devrediliyor bu işte?
Kullanılabiliyor.

justonecrony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse uyanıklık yapmıyor, bence sen satış stratejini değiştir, r10 lu olupta r10 lu arkadaşlarına bu fiyattan veriyorsan sorun başkalarında değil bence.

bende alabilirim demişsin ya, yardımcı olayım, uzaklarda aramana gerek yok, r10 arama çubuğuna hespiburada yaz, 30-35tl ye 75tl veren arkadaş çok. onlardan alabilirsin.
Ol yardımdı bana 75TL'lik kuponu 30TL'dan şuan için 4 tane ayarlar mısın dostum. Cevabını bekliyorum.