• 06-12-2025, 11:28:30
    #1
    backlinkmatik.com
    Merhaba

    Az önce bir usdt aktarımı yapmak istedim 5 usdt ağ ücreti istedi, bildiğim kadarıyla 1 usdt civarında olması lazım bu komissyonun ama Paribu'da mı yüksek yoksa farklı bir durum mu var?

    edit: trc-20 ağı
  • 06-12-2025, 11:30:26
    #2
    Global firmalarda 1 dolar ile 2 dolar arasında değişiyor. Trust tarzında cüzdanlarda 3 dolar. Türkiye borsalarında öpücük mevcut
  • 06-12-2025, 11:31:41
    #3
    Kcex kullanıyorum ilk 100 işlem ücretsiz hala niye akillanmayop Türk borsası kullanıyorsunuz? Tek gecede şirket kapansa paranizi nasıl alacaksınız
  • 06-12-2025, 11:31:57
    #4
    https://gasfeesnow.com/
    Transfer ücretleri güncel böyledir.
    Eğer bunun üstünde çıkıyorsa borsada borsanın aldığı komisyondur
  • 06-12-2025, 11:32:54
    #5
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kcex kullanıyorum ilk 100 işlem ücretsiz hala niye akillanmayop Türk borsası kullanıyorsunuz? Tek gecede şirket kapansa paranizi nasıl alacaksınız
    Kcex ve mexc daha sıkıntılı ama sen bilirsin genede :d
  • 06-12-2025, 11:34:44
    #6
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kcex ve mexc daha sıkıntılı ama sen bilirsin genede :d
    Sıkıntı yok hocam hadi kcex geçtim binance var
  • 06-12-2025, 11:47:26
    #7
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı yok hocam hadi kcex geçtim binance var
    evet hocam transferler için türk borsaları saçma ama yüksek miktarda bakiyede tutulmaz kcexde felan
  • 06-12-2025, 13:21:27
    #8
    Hangi ağda çekim yapıyorsunuz hocam?
  • 06-12-2025, 13:27:25
    #9
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam transferler için türk borsaları saçma ama yüksek miktarda bakiyede tutulmaz kcexde felan
    yüksek miktar bence hiçbir borsada tutulmaz kafalarına göre kimlik onayı vs isteyebiliyorlar en iyisi soğuk cüzdan yüksek miktarlarda.