ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kcex kullanıyorum ilk 100 işlem ücretsiz hala niye akillanmayop Türk borsası kullanıyorsunuz? Tek gecede şirket kapansa paranizi nasıl alacaksınız
Kcex ve mexc daha sıkıntılı ama sen bilirsin genede :d