Merhaba

Az önce bir usdt aktarımı yapmak istedim 5 usdt ağ ücreti istedi, bildiğim kadarıyla 1 usdt civarında olması lazım bu komissyonun ama Paribu'da mı yüksek yoksa farklı bir durum mu var?

edit: trc-20 ağı