• 06-12-2025, 13:48:31
    #10
    backlinkmatik.com
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ağda çekim yapıyorsunuz hocam?
    trc-20
  • 06-12-2025, 13:59:02
    #11
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüksek miktar bence hiçbir borsada tutulmaz kafalarına göre kimlik onayı vs isteyebiliyorlar en iyisi soğuk cüzdan yüksek miktarlarda.
    Yani trade stratejinize göre ben hodl'a karşı olduğum için sadece vadeli işlemler yaptığım için teminat olarak usdtyi borsalarda tutmam lazım
  • 06-12-2025, 15:17:45
    #12
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trc-20
    https://gasfeesnow.com/tron/

    O zaman bu kadar kesinti normal hocam. İsterseniz yoğunluk olmayan başka bir ağ kullanabilirsiniz.
  • 06-12-2025, 23:30:41
    #13
    En iyisi sanırım
    Türk borsalarıyla çalışmayın hocam.
    Borsa kendi isteği doğrultusunda ekstra ücret alabilir transferlerden.
    SOL, BEP-20, TON gibi diğer ağları kontrol edin belki uygun fiyatlı transfer yapabilirsiniz eğer alabileceğiniz bir cüzdan varsa.
  • 06-12-2025, 23:56:18
    #14
    backlinkmatik.com
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk borsalarıyla çalışmayın hocam.
    Borsa kendi isteği doğrultusunda ekstra ücret alabilir transferlerden.
    SOL, BEP-20, TON gibi diğer ağları kontrol edin belki uygun fiyatlı transfer yapabilirsiniz eğer alabileceğiniz bir cüzdan varsa.
    İşim olmaz zaten de zamanında kalmış birseyler 5 usd ücreti görünce şaşırdım. Bu kafayla asla global olamıyorlar
  • 06-12-2025, 23:57:57
    #15
    mesela
    binance de trx 1 di ücreti
    geçen gün 1.5 a çıktı birden
    artık böyle gidiyor
  • 07-12-2025, 00:03:32
    #16
    Binance ve Bybit kullanın