Türk borsalarıyla çalışmayın hocam.

Borsa kendi isteği doğrultusunda ekstra ücret alabilir transferlerden.
SOL, BEP-20, TON gibi diğer ağları kontrol edin belki uygun fiyatlı transfer yapabilirsiniz eğer alabileceğiniz bir cüzdan varsa.
İşim olmaz zaten de zamanında kalmış birseyler 5 usd ücreti görünce şaşırdım. Bu kafayla asla global olamıyorlar