akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yüksek miktar bence hiçbir borsada tutulmaz kafalarına göre kimlik onayı vs isteyebiliyorlar en iyisi soğuk cüzdan yüksek miktarlarda.
Yani trade stratejinize göre ben hodl'a karşı olduğum için sadece vadeli işlemler yaptığım için teminat olarak usdtyi borsalarda tutmam lazım