• 22-06-2025, 20:47:32
    #19
    dreamworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    delist nedir delist olursa ne olur benim para da paxg’de
    Binance Futures'ta delist kaldıraçlı işlemlerden coinin ilgili paritede işleme kapatılması ve mevcut pozisyonların tasfiyesi demek oluyor. Paxg gibi altına endeksli olduğu iddia edilen bir coinin kaldıraçlıda bulunması bence zaten başlı başına bir risk. Kaldıraçlıda delist genelde fiyat hareketlerinin dengesizliğinden, manipülasyonundan ve diğer sorunlardan kaynaklanıyor. Paxgusdt paritesinde usdt cinsinden delist durumunda coin fiyatı altın fiyatından ayrışabilir.

    Spot borsadan delist ise daha büyük ve yapısal sorunları gösteriyor. Örneğin altına endeksli olduğunu söyleyen ve altın tutan bir coinin hesaplarında eder değerde altın tutmadığı yönünde haberler çıkarsa bu coinin fiyatı altından ayrışıp %99'dan fazla düşebiliyor. Eğer bu haberler teyit edilirse ve diğer sorunlarla da birleştiği durumlarda coin tamamen yok olabiliyor. Buna yakın şeyler yaşandı.

    Olur olmaz ayrı konu ama böyle riskler var. Sürekli marketi tarayan yazılımlarım olduğu için Paxg'yi hatırlıyorum. Bir ara futuresta vardı sonra görünmemeye başladı. Sonra tekrar eklenmiş.
  • 22-06-2025, 22:47:21
    #20
    anladım hocam bilgi için teşekkür.ben binancetr deki parayı türk bankalarına çekip faize yatıracağım. Zaten bir süredir düşüncem bu. ya da binancetr’de paxg yerine usdt alacağım. yalnız paxg usdt’ye göre daha kazançlı
  • 23-06-2025, 14:18:00
    #21
    Orta vadede büyük dump gözüküyor 76k hedef
    Gap bölgesi alinmadan yolunda devam edemez.
    Acemice ama grafikerin söylediği o.

    Geçen hafta çizdiğim grafik

    Adım adım geliyor.

  • 23-06-2025, 14:25:20
    #22
    dreamworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam bilgi için teşekkür.ben binancetr deki parayı türk bankalarına çekip faize yatıracağım. Zaten bir süredir düşüncem bu. ya da binancetr’de paxg yerine usdt alacağım. yalnız paxg usdt’ye göre daha kazançlı
    Her hangi bir bankadan altins1 hissesi al hocam. Darphane altin hissesi uzun vade için güzel yatırım.
    Dolarin kendi enflasyonu var
    Usdt tasfiye için uğraşıyorlar
    Usdc vs karmaşık işler..