• 22-06-2025, 18:30:54
    #1
    En iyisi sanırım
    İran İsrail savaşı zaten fiyatı etkilemişti.
    Üstüne ABD'nin de savaşa dahil olması ile beraber fiyat 99.000 dolar bandına geldi.

    Bundan sonraki süreci nasıl görüyorsunuz, öngörüleriniz nelerdir?

    Yorumları alalım.
  • 22-06-2025, 18:39:28
    #2
    Yükseleceğini umuyoruz hocam.
  • 22-06-2025, 18:40:55
    #3
    Güzel soru. Yeni alım fırsatı olması için piyasaların düşmesi için bir bahane yaratmaları gerekirdi.
  • 22-06-2025, 18:42:19
    #4
    Büyük bir liqiditeyi aldı bence biraz düşüp yükselebilir . Tabi piyasa belli degil hersey olabilir
  • 22-06-2025, 18:43:25
    #5
    kaldıraçlı altın aldım. yükselişini izliyorum keyfim yerinde.
  • 22-06-2025, 18:44:30
    #6
    Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaldıraçlı altın aldım. yükselişini izliyorum keyfim yerinde.
    Nerden aldınız.
  • 22-06-2025, 18:47:35
    #7
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden aldınız.
    ben altını binance'dan alıyorum. alım satımda da neredeyse hiç makas yok. 500 bin TL lik altın alımında 400 TL kesinti yapıyor. Öneririm.

    Altına dayalı kripto adı: PAXG
  • 22-06-2025, 18:48:32
    #8
    Aşağıda değmediği çok önemli aylık haftalık günlük pivotlar var. Piyasa dengesi için oraya gitmeliydi. Dalga yapsa da o pivotlara inme olasılığı var. 105-110 arası short için güzel yerlerdi. 105 küsürde shortladım. Bu fikir genel trendin yükseliş yönlü olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Yani 25-30'dan almış spotçu için 80 olsa ne olur 110 olsa ne olur.
  • 22-06-2025, 18:49:50
    #9
    Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben altını binance'dan alıyorum. alım satımda da neredeyse hiç makas yok. 500 bin TL lik altın alımında 400 TL kesinti yapıyor. Öneririm.

    Altına dayalı kripto adı: PAXG
    O bir ara futures'tan delist olmuştu sonra tekrar geldi. Paxg konusunda kulağımız delik olsun.