A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerden aldınız.
ben altını binance'dan alıyorum. alım satımda da neredeyse hiç makas yok. 500 bin TL lik altın alımında 400 TL kesinti yapıyor. Öneririm.

Altına dayalı kripto adı: PAXG