anladım hocam bilgi için teşekkür.ben binancetr deki parayı türk bankalarına çekip faize yatıracağım. Zaten bir süredir düşüncem bu. ya da binancetr’de paxg yerine usdt alacağım. yalnız paxg usdt’ye göre daha kazançlı