dreamworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım hocam bilgi için teşekkür.ben binancetr deki parayı türk bankalarına çekip faize yatıracağım. Zaten bir süredir düşüncem bu. ya da binancetr’de paxg yerine usdt alacağım. yalnız paxg usdt’ye göre daha kazançlı
Her hangi bir bankadan altins1 hissesi al hocam. Darphane altin hissesi uzun vade için güzel yatırım.
Dolarin kendi enflasyonu var
Usdt tasfiye için uğraşıyorlar
Usdc vs karmaşık işler..