• 25-12-2023, 04:18:26
    #28
    Şansınız bol olsun, Allah herkesin gönlüne göre versin..
  • 25-12-2023, 04:35:25
    #29
    Bol şanslar.
  • 25-12-2023, 05:13:04
    #30
    17'yi göreceğini düşünürseniz 17'den sonra 16.80'e stop koyarak 22.50'yi beklemeyi deneyebilirsiniz. Yaklaşık %61-62 kazanç demektir. Bol kazançlar dilerim.
  • 25-12-2023, 12:14:50
    #31
    hocam saygı duyuyorum elbette para sizin istediğiniz şeyi yapabilirsiniz. ama bir kaç günlük coine niye yüklü giriyorsunuz? güzel bir portföy yapıp önümüzdeki 2 yıl boyunca ciddi kazançlar elde edebilirsiniz. Belki diyeceksiniz ki portföy de var bu eğlence ama kumar bir şekilde tüketici bir şey. Zengin işi tam olarak. Burada forumda zenginlik diyince sizin kullanıcı adınız geliyor aklıma aslında ama yine de gerek yok bence. Bu konularda bilgili olduğunuzu varsayıyorum, değilseniz zaten facia. bu coin 23 25 i görüp sonra sürekli düşerek 2 3 dolarlara düşebilir rahatlıkla. Bu mantıkla aldığınızı anlıyorum, ama bu üst noktaları görmeden de düşebilir. hacimsiz 3 günde 5 dolara düşse niye düştü diyemeyiz 0.3 0.4 lerden çıkmış piyasaya sanıyorum. 100 olsa keşke olmaz da diyemem tabii, ama kumardır işte bana yüzü çok soğuk geliyor. 50 yaşındaki piyasa deneyimi 35 yıl olan bir abiniz (ya da kardeşiniz) olarak iyiniyetle yazıyorum.
    Şans dilemiyorum çünkü şans diye bir şey olduğunu düşünmüyorum. Dünya metafizik bir dünya ve son derece adil. herşey %100 dengeli dağılmıyor elbette ne yaparsak onun sonucu geliyor bize.
  • 25-12-2023, 15:08:26
    #32
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle böyle değil çok sıcak
    Patron niye böyle bir çılgınlık yaptın Son durum ne?
  • 25-12-2023, 15:26:01
    #33
    f9f9f9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Patron niye böyle bir çılgınlık yaptın Son durum ne?
    Abi son durum 13.35$ Adeti 16/17 görsün yeter.
    Dün alım yaptım dip dedim 13den aldım 12.0$ gördü ilk defa o korkuttu biraz bu yüzden 13$ sat verdim daha demin.

    belkide 14/15 de çıkarım

  • 25-12-2023, 16:18:53
    #34
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi son durum 13.35$ Adeti 16/17 görsün yeter.
    Dün alım yaptım dip dedim 13den aldım 12.0$ gördü ilk defa o korkuttu biraz bu yüzden 13$ sat verdim daha demin.

    belkide 14/15 de çıkarım
    Sana tavsiyem bilmediğin sulara balıklama atlama, eğlencesine girdiğini düşünüyorum ama oldukça pahalı bir eğlence. Varlığına gereğinden fazla güvenme, sen fark edene kadar toz ederler.
    Özelden yazacaktım ama burdan yazayım herkes görsün, ibret alsın.
    Senin gibi 4-5 arkadaşım oldu, hayat onlara güzel fırsatlar verdi, hepsi senin gibi başarılı işlerle yüzbinlerce, hatta milyonlarca $ birikim yaptı,
    Malesef 20-25 yılın kazancını birkaç haftada bu piyasalarda batırdılar. Sonra birdaha toparlanabilen de olmadı. Şimdi 30-40k maaşla çalışıp borç ödemeye çalışanlar var.
    Hayat her zaman güzel fırsatlar vermiyor insana. 1-2 defa denk geliyor bunları değerlendiren kazanıyor. Onlar için tren kaçtı. Sen de kaçırma.
    Acemi cesaretiyle hızlıca yüzbinlerce $ kazanabilirsin, ama bu hızla başladıysan kaybetme ihtimalin birkaç yüz kat daha yüksek.
    Başarılı olduğun işe devam etmeni öneririm, yok illa spekülatör olucam dersen bu işin sandığın kadar kolay olmadığını kabul et ve kendini geliştirmeden böyle büyük rakamlarla işlemlere girme.
    Samimiyetimize ve kendi tecrübelerime dayanarak biraz sert yazmış olabilirim kusura bakma, dost acı söyler. Sohbet etmek istersen ara konuşalım, başarılı bulduğum nadir insanlardan birisin, yok yere batırma kendini.
    Seviliyorsun
  • 25-12-2023, 17:23:10
    #35
    f9f9f9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana tavsiyem bilmediğin sulara balıklama atlama, eğlencesine girdiğini düşünüyorum ama oldukça pahalı bir eğlence. Varlığına gereğinden fazla güvenme, sen fark edene kadar toz ederler.
    Özelden yazacaktım ama burdan yazayım herkes görsün, ibret alsın.
    Senin gibi 4-5 arkadaşım oldu, hayat onlara güzel fırsatlar verdi, hepsi senin gibi başarılı işlerle yüzbinlerce, hatta milyonlarca $ birikim yaptı,
    Malesef 20-25 yılın kazancını birkaç haftada bu piyasalarda batırdılar. Sonra birdaha toparlanabilen de olmadı. Şimdi 30-40k maaşla çalışıp borç ödemeye çalışanlar var.
    Hayat her zaman güzel fırsatlar vermiyor insana. 1-2 defa denk geliyor bunları değerlendiren kazanıyor. Onlar için tren kaçtı. Sen de kaçırma.
    Acemi cesaretiyle hızlıca yüzbinlerce $ kazanabilirsin, ama bu hızla başladıysan kaybetme ihtimalin birkaç yüz kat daha yüksek.
    Başarılı olduğun işe devam etmeni öneririm, yok illa spekülatör olucam dersen bu işin sandığın kadar kolay olmadığını kabul et ve kendini geliştirmeden böyle büyük rakamlarla işlemlere girme.
    Samimiyetimize ve kendi tecrübelerime dayanarak biraz sert yazmış olabilirim kusura bakma, dost acı söyler. Sohbet etmek istersen ara konuşalım, başarılı bulduğum nadir insanlardan birisin, yok yere batırma kendini.
    Seviliyorsun
    Abim cansın özledim senide kesinlikle görüşelim. Bugün çok yoğunum ama yarın arıyım seni.

    Bu arada ben yumurtaları aynı sepete koymam abim. XMR dün 179$ gördü. Biliyorsun soğuk cüzdanlarda tutuyorum Bir kısmını bozdum.
    Karla girdim desek yeridir. Şimdi XMR 169 görünce direk alım yapacağım spotu eski haline getiririm.


    Monero 2020 ocak ayında almıştım çok sağlam kardayım. 2017'den beri tanıdıklarda mevcut. Haber geliyor satıyorum alıyorum.
    Gece 3/4 gibi GMT+3 sizin oradaki saatle söylüyorum sağlam bir çıkış yapmasa ve onunla ACE almasaydım inan girmezdim bu kadar yüklü.

    ACE bu arada güzel ilerliyor 14/16 arası çıkacam. 14.3$ geçtiği gibi 14$ emri veririm kademeli olarak gidermi bilmiyorum.


    MOVR Alacaktım alsaydım şu an havalardaydım ama yapmadım işte.

    Yatırım tavsiyesi değildir arkadaşlar.
    • f9f9f9
    f9f9f9 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-12-2023, 17:48:14
    #36
    Coin Mühendisi takip edebilirsiniz uzun vade düşünüyorsanız çok güzel bir sepet yaptılar. Benim 8 coinden oluşan sepetim var kimi %130 karda kimi de %20 şükür şuan zararda olduğum tek coin yok. APT vadeli pozisyonum var 8.16dan 7x liq: 7.16, şuan %150 kardayım coin mühendisini takip ediyorum onlarla birlikte vadeli açıyorum.