f9f9f9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Patron niye böyle bir çılgınlık yaptın Son durum ne?
Abi son durum 13.35$ Adeti 16/17 görsün yeter.
Dün alım yaptım dip dedim 13den aldım 12.0$ gördü ilk defa o korkuttu biraz bu yüzden 13$ sat verdim daha demin.

belkide 14/15 de çıkarım