hocam saygı duyuyorum elbette para sizin istediğiniz şeyi yapabilirsiniz. ama bir kaç günlük coine niye yüklü giriyorsunuz? güzel bir portföy yapıp önümüzdeki 2 yıl boyunca ciddi kazançlar elde edebilirsiniz. Belki diyeceksiniz ki portföy de var bu eğlence ama kumar bir şekilde tüketici bir şey. Zengin işi tam olarak. Burada forumda zenginlik diyince sizin kullanıcı adınız geliyor aklıma aslında ama yine de gerek yok bence. Bu konularda bilgili olduğunuzu varsayıyorum, değilseniz zaten facia. bu coin 23 25 i görüp sonra sürekli düşerek 2 3 dolarlara düşebilir rahatlıkla. Bu mantıkla aldığınızı anlıyorum, ama bu üst noktaları görmeden de düşebilir. hacimsiz 3 günde 5 dolara düşse niye düştü diyemeyiz 0.3 0.4 lerden çıkmış piyasaya sanıyorum. 100 olsa keşke olmaz da diyemem tabii, ama kumardır işte bana yüzü çok soğuk geliyor. 50 yaşındaki piyasa deneyimi 35 yıl olan bir abiniz (ya da kardeşiniz) olarak iyiniyetle yazıyorum.
Şans dilemiyorum çünkü şans diye bir şey olduğunu düşünmüyorum. Dünya metafizik bir dünya ve son derece adil. herşey %100 dengeli dağılmıyor elbette ne yaparsak onun sonucu geliyor bize.