Kripto para sektörüne atılım yapmak istiyorsunuz fakat birilerinin teknik analizin yalan, boş olduğunu söylediğini görünce soğuyorsunuz.
1.23$dan XXX.XXX TLlik alım yaptığım Sand coin anlık olarak %16lık kar marjına ulaştı ve devam ediyoruz. Ortalama 1 ay daha bekleyeceğim ve hedefim en az 2X
Tüm piyasanın kan ağladığı dönemde böylesine bir fırsatı yakalayabilmek için tek ihtiyaç duyulan şey teknik analizdir. Teknik analiz denilince kimsenin aklına Twitterdaki birkaç şaklaban fenomen gelmesin.
Bu arada asla ücretli eğitim vermiyorum, kimseden ücret beklentim yok. Dileyen herkese birebir eğitim veriyorum. Yeter ki benim milletimin insanı kazansın.

Ama bunu bazıları şöyle yorumluyor: "Niye 1.23$ yerine 0.80'den almadın?". İşte teknik analizi öğrendikten sonra bunun ne demek olduğunu ve neden 0.80'den değil de 1.23'den alındığını anlıyorlar.