şahsen teknik analiz öğrenmeye çok ihtiyacım var, analiz bilmeden tamamen hislerle aşağı yukarı demek kumardan başka bir şey değil
bir süredir üstüne düşücem öğrenicem diyorum devamı gelmiyor