Merhaba, bol kazançlar dilerim. Ben de dipten işlem açamıyorum. Kahin değiliz sonuçta Ama bunu bazıları şöyle yorumluyor: "Niye 1.23$ yerine 0.80'den almadın?". İşte teknik analizi öğrendikten sonra bunun ne demek olduğunu ve neden 0.80'den değil de 1.23'den alındığını anlıyorlar.