Merhaba,
Kripto para sektörüne atılım yapmak istiyorsunuz fakat birilerinin teknik analizin yalan, boş olduğunu söylediğini görünce soğuyorsunuz.

1.23$’dan XXX.XXX TL’lik alım yaptığım Sand coin anlık olarak %16’lık kar marjına ulaştı ve devam ediyoruz. Ortalama 1 ay daha bekleyeceğim ve hedefim en az 2X

Tüm piyasanın kan ağladığı dönemde böylesine bir fırsatı yakalayabilmek için tek ihtiyaç duyulan şey teknik analizdir. Teknik analiz denilince kimsenin aklına Twitter’daki birkaç şaklaban fenomen gelmesin.

Bu arada asla ücretli eğitim vermiyorum, kimseden ücret beklentim yok. Dileyen herkese birebir eğitim veriyorum. Yeter ki benim milletimin insanı kazansın.