• 30-06-2022, 12:10:15
    #10
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BU KONUDA aşağıdaki belirttiğim maliyetlerle alım yapmıştım. Zarar değil, kar ile pozisyonları kapattım.
    Aslında teknik analiz beni yanıltmadı.
    O halde adınıza sevindim. Farklı bir teknik analiz yöntemi kullanıyorum demiştiniz acaba bunun hakkında bir konu açmanız mümkün mü ?
  • 30-06-2022, 12:23:16
    #11
    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O halde adınıza sevindim. Farklı bir teknik analiz yöntemi kullanıyorum demiştiniz acaba bunun hakkında bir konu açmanız mümkün mü ?
    Zamanında konu açtım ama altına "bu işlemez, teknik analiz yalan, yuuuuuuh" tarzında yorumlar geldiği için konunun silinmesini istedim. Şimdi sadece gönüllü olanlara birebir öğretiyorum.
  • 30-06-2022, 12:38:25
    #12
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında konu açtım ama altına "bu işlemez, teknik analiz yalan, yuuuuuuh" tarzında yorumlar geldiği için konunun silinmesini istedim. Şimdi sadece gönüllü olanlara birebir öğretiyorum.
    Temel ve tekniğin çalıştığı farklı noktalar var her zaman temel %100 çalışmaz aynı şekilde her zaman teknik %100 çalışmaz bunu maalesef insanımız karıştırıyor. Haberlere %100 odaklı bir piyasa olarak görüyorlar yanılıyorlar ama onlara laf anlatmayla vakit kaybetmemeniz gerekiyor Posta girişiniz dolu bu yüzden özel mesaj atamıyorum
  • 30-06-2022, 13:28:08
    #13
    Formül basit , herkes kaçarken satın al , herkes alırken kaç ... Bol şans dostum .
  • 30-06-2022, 14:39:32
    #14
    Abi çok uzun zamandır konularına denk geliyorum Ticaret olsun Adsense olsun Kripto olsun yemin ederim kaybettiğin savaş yok böyle winner'lık görmedim ben Hayırlı kazançlar
    • CGLR
    CGLR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-07-2022, 10:54:24
    #15
    TASARIM AJANSI
    Analiz için teşekkürler hocam, ben bu konuyu kaçırmışım kategoriye bakarken şimdi gördüm. Keşke forumda profili takip etme özelliği olsa
    Şu an BTC hakkında düşünceniz nedir
  • 02-07-2022, 11:06:04
    #16
    Daha önce bir tahmininizin yüzde yüz doğru çıktığını görmüştüm, nick aklımda ne zaman tahmin konunuzu görsem girer okurum. Takip edebileceğimiz bir platform varsa (telegram vs gibi) mesaj gönderebilirsiniz.
  • 02-07-2022, 11:35:32
    #17
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Analiz için teşekkürler hocam, ben bu konuyu kaçırmışım kategoriye bakarken şimdi gördüm. Keşke forumda profili takip etme özelliği olsa
    Şu an BTC hakkında düşünceniz nedir
    KevinSpacey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce bir tahmininizin yüzde yüz doğru çıktığını görmüştüm, nick aklımda ne zaman tahmin konunuzu görsem girer okurum. Takip edebileceğimiz bir platform varsa (telegram vs gibi) mesaj gönderebilirsiniz.
    Öncelikle çok teşekkür ederim. Şuan için XXX coin ne olur? Sorusunu cevaplayamıyorum çünkü risk seviyesi çok yüksektir.
    Trend değişim seviyelerini erkenden fark ederek buna göre önlem alıyorum.

    Konulara analiz yalandır diyenler her gerçekleşen tahminimle ilgili konuyu uzaktan izlemekle yetiniyor. Arkadaşlar benim işlemlerim Twitter’daki fenomen arkadaşlardan çok çok farklıdır.

    Henüz vaktim olmadığından kendime ait bir Twitter hesabım yok, sadece forumda paylaşım yapıyorum. Belki yakın gelecekte düşünebilirim. İlginiz için çok teşekkür ederim.