roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O halde adınıza sevindim. Farklı bir teknik analiz yöntemi kullanıyorum demiştiniz acaba bunun hakkında bir konu açmanız mümkün mü ?
Zamanında konu açtım ama altına "bu işlemez, teknik analiz yalan, yuuuuuuh" tarzında yorumlar geldiği için konunun silinmesini istedim. Şimdi sadece gönüllü olanlara birebir öğretiyorum.