CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BU KONUDA aşağıdaki belirttiğim maliyetlerle alım yapmıştım. Zarar değil, kar ile pozisyonları kapattım.
Aslında teknik analiz beni yanıltmadı.
O halde adınıza sevindim. Farklı bir teknik analiz yöntemi kullanıyorum demiştiniz acaba bunun hakkında bir konu açmanız mümkün mü ?