CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında konu açtım ama altına "bu işlemez, teknik analiz yalan, yuuuuuuh" tarzında yorumlar geldiği için konunun silinmesini istedim. Şimdi sadece gönüllü olanlara birebir öğretiyorum.
Temel ve tekniğin çalıştığı farklı noktalar var her zaman temel %100 çalışmaz aynı şekilde her zaman teknik %100 çalışmaz bunu maalesef insanımız karıştırıyor. Haberlere %100 odaklı bir piyasa olarak görüyorlar yanılıyorlar ama onlara laf anlatmayla vakit kaybetmemeniz gerekiyor Posta girişiniz dolu bu yüzden özel mesaj atamıyorum