• 26-05-2022, 16:02:34
    #1
    Çok bir zararım yok ama elimizdeki lunalar ne olacak bu konuda bilgisi olan var mıdır?
  • 26-05-2022, 16:07:48
    #2
    BTCTürk'ten bir bildirim geldi.
    Anladığım kadarıyla elimizdeki lunalar kalacak ve adı luna classic olarak değişecek. Bununla birlikte yeni bir coin oluşturulacak, BTCTurk bu airdropu destekleyecek ve Lunası olan kişilere yeni coin dağıtılacak. Yanlız yeni coinden kime ne kadar miktarda dağıtılacak belli değil araştırdım ama çok karmaşık. Bekleyip göreceğiz.
    https://pro.btcturk.com/kurumsal/duy...grami-hakkinda
  • 26-05-2022, 16:28:38
    #3
    Pay
    Üyeliği durduruldu
    lunadan artık umudunuzu kesin hocam 1 Milyar luna alanlar oldu adamlar yükseltirmi sizce ?
  • 26-05-2022, 16:44:57
    #4
    Binance CEO'su CZ ne dedi?
    "Kimse zorla alın demiyor"

    Bu piyasanın nankör olduğunu birgün herkes bedel ödeyerek anlayıp kabul edecek!

    https://www.webtekno.com/binance-ceo...r-h124033.html
  • 26-05-2022, 16:45:01
    #5
    Gate borsasinda biraz vardi ama şuan görünmüyor. Sanirim bu gun değişiklikler falan olcakti bakalım gorucez
  • 26-05-2022, 19:08:55
    #6
    eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BTCTürk'ten bir bildirim geldi.
    Anladığım kadarıyla elimizdeki lunalar kalacak ve adı luna classic olarak değişecek. Bununla birlikte yeni bir coin oluşturulacak, BTCTurk bu airdropu destekleyecek ve Lunası olan kişilere yeni coin dağıtılacak. Yanlız yeni coinden kime ne kadar miktarda dağıtılacak belli değil araştırdım ama çok karmaşık. Bekleyip göreceğiz.
    https://pro.btcturk.com/kurumsal/duy...grami-hakkinda
    Bildiğim kadarıyla olaylardan önce elinde Luna tutanlara, elindeki Luna'nın %33'ü kadar. Saldırıdan sonra ise Luna alanlara %10 kadar yeni Luna'dan verilecek.