Binance CEO'su CZ ne dedi?
"Kimse zorla alın demiyor"

Bu piyasanın nankör olduğunu birgün herkes bedel ödeyerek anlayıp kabul edecek!

https://www.webtekno.com/binance-ceo...r-h124033.html