BTCTürk'ten bir bildirim geldi.
Anladığım kadarıyla elimizdeki lunalar kalacak ve adı luna classic olarak değişecek. Bununla birlikte yeni bir coin oluşturulacak, BTCTurk bu airdropu destekleyecek ve Lunası olan kişilere yeni coin dağıtılacak. Yanlız yeni coinden kime ne kadar miktarda dağıtılacak belli değil araştırdım ama çok karmaşık. Bekleyip göreceğiz.
https://pro.btcturk.com/kurumsal/duy...grami-hakkinda
Bildiğim kadarıyla olaylardan önce elinde Luna tutanlara, elindeki Luna'nın %33'ü kadar. Saldırıdan sonra ise Luna alanlara %10 kadar yeni Luna'dan verilecek.