• 29-04-2022, 23:03:53
    #10
    dolar holdlanır
  • 29-04-2022, 23:06:13
    #11
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakin olun tarihin en büyük düşüşüne hazırlanıyoruz part 2 pazar günü dananın kuyruğu kopar
    Bitcoin maximum 33 35 arasına düşer. Daha fazla düşeceğini sanmam. Ocak 24, şubat 24 te 2 dip olduydu. Tekrar 3.dip gelebilir.
    Ama beklediğimiz boğa en kötü sonbaharda gelecek bence. Yatırım Tavsiyesi Değildir.
  • 29-04-2022, 23:35:34
    #12
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitcoin maximum 33 35 arasına düşer. Daha fazla düşeceğini sanmam. Ocak 24, şubat 24 te 2 dip olduydu. Tekrar 3.dip gelebilir.
    Ama beklediğimiz boğa en kötü sonbaharda gelecek bence. Yatırım Tavsiyesi Değildir.
    ayısı boğası mevsimsel olmuyor ne yazık ki , 11 bini görmek zorunda dünya da dursa görmek zorunda kaçışı yok ilkbaharda olmaz sonbaharda olur 1 yılda olmaz 2 yılda tamamlar ama 11k ya inmek zorunda.
    ancak abd gibi bir ülkenin yasal ödeme aracı olarak kabul etmesi bu tabloyu al aşağı edebilir.
    şahsi fikrimdir.
  • 30-04-2022, 00:17:41
    #13
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayısı boğası mevsimsel olmuyor ne yazık ki , 11 bini görmek zorunda dünya da dursa görmek zorunda kaçışı yok ilkbaharda olmaz sonbaharda olur 1 yılda olmaz 2 yılda tamamlar ama 11k ya inmek zorunda.
    ancak abd gibi bir ülkenin yasal ödeme aracı olarak kabul etmesi bu tabloyu al aşağı edebilir.
    şahsi fikrimdir.
    Ben size katilmiyorum.
    Bir paylaşım görmüştüm. 2011 den bu yana bitcoin sadece bir yılda önceki yılın daha aşağısında düşmüş. Diğer kalan 10 yıl da hep her yılların dipleri önceki yıllardan daha yukarda olmuş.
    Yani 2021 dip 28k bu yılın dibi 28k üstünde olacak.
    Ha dediğiniz gibi olması için uluslar arası borsaların 2001 2008 gibi bir kriz yaşaması lazım
  • 30-04-2022, 00:22:54
    #14
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben size katilmiyorum.
    Bir paylaşım görmüştüm. 2011 den bu yana bitcoin sadece bir yılda önceki yılın daha aşağısında düşmüş. Diğer kalan 10 yıl da hep her yılların dipleri önceki yıllardan daha yukarda olmuş.
    Yani 2021 dip 28k bu yılın dibi 28k üstünde olacak.
    Ha dediğiniz gibi olması için uluslar arası borsaların 2001 2008 gibi bir kriz yaşaması lazım
    11k gibi bir rakam bana da imkansiz geliyor
  • 30-04-2022, 00:24:06
    #15
    MacheR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11k gibi bir rakam bana da imkansiz geliyor
    29k 30k olabilir. Eğer uluslar arası borsalar tepe taklak olursa. 20k gelebilir
  • 30-04-2022, 01:30:10
    #16
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakin olun tarihin en büyük düşüşüne hazırlanıyoruz part 2 pazar günü dananın kuyruğu kopar
    Katılmıyorum.
    BTC eskisi gibi Volatilitesi yüksek değil.
    Dediğiniz en büyük düşüş yaşansa dipten mal toplama fırsatı çıkar ben her zaman %50 nakitteyim buradan 34k bandına gelse nakit bırakmam.
    1 Aydır btc al sat yapıyorum henüz öğreniyorum.

    ve bu arada korku salmanızın anlamı yok elinizde analiz veri vs varsa paylaşabilirsiniz
  • 03-05-2022, 12:23:36
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Blockchain gelecektir. FED istese de istemese de bu gerçeği kabul etmek zorunda. Postkapitalizm çok yakın