Son 5 Gün Peki Ya Sonra?
16
●532
- 29-04-2022, 23:06:13Bitcoin maximum 33 35 arasına düşer. Daha fazla düşeceğini sanmam. Ocak 24, şubat 24 te 2 dip olduydu. Tekrar 3.dip gelebilir.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama beklediğimiz boğa en kötü sonbaharda gelecek bence. Yatırım Tavsiyesi Değildir. - 29-04-2022, 23:35:34ayısı boğası mevsimsel olmuyor ne yazık ki , 11 bini görmek zorunda dünya da dursa görmek zorunda kaçışı yok ilkbaharda olmaz sonbaharda olur 1 yılda olmaz 2 yılda tamamlar ama 11k ya inmek zorunda.A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ancak abd gibi bir ülkenin yasal ödeme aracı olarak kabul etmesi bu tabloyu al aşağı edebilir.
şahsi fikrimdir. - 30-04-2022, 00:17:41Ben size katilmiyorum.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir paylaşım görmüştüm. 2011 den bu yana bitcoin sadece bir yılda önceki yılın daha aşağısında düşmüş. Diğer kalan 10 yıl da hep her yılların dipleri önceki yıllardan daha yukarda olmuş.
Yani 2021 dip 28k bu yılın dibi 28k üstünde olacak.
Ha dediğiniz gibi olması için uluslar arası borsaların 2001 2008 gibi bir kriz yaşaması lazım - 30-04-2022, 00:22:5411k gibi bir rakam bana da imkansiz geliyorA.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2022, 00:24:0629k 30k olabilir. Eğer uluslar arası borsalar tepe taklak olursa. 20k gelebilirMacheR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2022, 01:30:10Katılmıyorum.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BTC eskisi gibi Volatilitesi yüksek değil.
Dediğiniz en büyük düşüş yaşansa dipten mal toplama fırsatı çıkar ben her zaman %50 nakitteyim buradan 34k bandına gelse nakit bırakmam.
1 Aydır btc al sat yapıyorum henüz öğreniyorum.
ve bu arada korku salmanızın anlamı yok elinizde analiz veri vs varsa paylaşabilirsiniz - 03-05-2022, 12:23:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Blockchain gelecektir. FED istese de istemese de bu gerçeği kabul etmek zorunda. Postkapitalizm çok yakın