Bitcoin maximum 33 35 arasına düşer. Daha fazla düşeceğini sanmam. Ocak 24, şubat 24 te 2 dip olduydu. Tekrar 3.dip gelebilir.
Ama beklediğimiz boğa en kötü sonbaharda gelecek bence. Yatırım Tavsiyesi Değildir.
ayısı boğası mevsimsel olmuyor ne yazık ki , 11 bini görmek zorunda dünya da dursa görmek zorunda kaçışı yok ilkbaharda olmaz sonbaharda olur 1 yılda olmaz 2 yılda tamamlar ama 11k ya inmek zorunda.
ancak abd gibi bir ülkenin yasal ödeme aracı olarak kabul etmesi bu tabloyu al aşağı edebilir.
şahsi fikrimdir.