• 29-04-2022, 22:39:43
    #1
    FED Faiz Kararı 4 Mayıs 2022 Saat 21.00'da açıklanacak. Çoktan fiyatladığımızı düşünüyorum çok fazla shortcu birikti piyasada. ATH'ye gidecek kadar yükseliş olmasa da FED'den sonra güzel bir yükseliş bekliyorum. Siz nasıl düşünüyorsunuz?

    YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR
  • 29-04-2022, 22:43:43
    #2
    Cake tutuyorum. 20$ - 25$ arası gelmeden satmam. Şuan 7.8$
  • 29-04-2022, 22:44:28
    #3
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cake tutuyorum. 20$ - 25$ arası gelmeden satmam. Şuan 7.8$
    Altcoinler öldü zaten buralardan benim satacak malım yok
  • 29-04-2022, 22:46:01
    #4
    0.75 Faiz artırımı gelmezse gelecek fed'e kadar tekrardan 52k ya kadar yolu var .
    geçen ayda faiz kararından sonra 48k kadar gelmişti
  • 29-04-2022, 22:47:38
    #5
    ayın başında 36tl bandından mana aldım elimuze verdiler bekliyoruz
  • 29-04-2022, 22:49:44
    #6
    kasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.75 Faiz artırımı gelmezse gelecek fed'e kadar tekrardan 52k ya kadar yolu var .
    geçen ayda faiz kararından sonra 48k kadar gelmişti
    0.75'i fiyatladik bence bu haftasonu sancılı geçer biraz
  • 29-04-2022, 22:54:31
    #7
    Onu Bunu Bılmem Ama Faız artacak Dolar Degerlenecek Trden Sesi buyuk cıkar gıbı
  • 29-04-2022, 23:01:41
    #8
    zaten yükseliş gelmezse bahar uykusuna yatma zamanı geldi bizim için
  • 29-04-2022, 23:02:24
    #9
    sakin olun tarihin en büyük düşüşüne hazırlanıyoruz part 2 pazar günü dananın kuyruğu kopar