FED Faiz Kararı 4 Mayıs 2022 Saat 21.00'da açıklanacak. Çoktan fiyatladığımızı düşünüyorum çok fazla shortcu birikti piyasada. ATH'ye gidecek kadar yükseliş olmasa da FED'den sonra güzel bir yükseliş bekliyorum. Siz nasıl düşünüyorsunuz?

YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR