sakin olun tarihin en büyük düşüşüne hazırlanıyoruz part 2 pazar günü dananın kuyruğu kopar
Katılmıyorum.
BTC eskisi gibi Volatilitesi yüksek değil.
Dediğiniz en büyük düşüş yaşansa dipten mal toplama fırsatı çıkar ben her zaman %50 nakitteyim buradan 34k bandına gelse nakit bırakmam.
1 Aydır btc al sat yapıyorum henüz öğreniyorum.
ve bu arada korku salmanızın anlamı yok elinizde analiz veri vs varsa paylaşabilirsiniz