ayısı boğası mevsimsel olmuyor ne yazık ki , 11 bini görmek zorunda dünya da dursa görmek zorunda kaçışı yok ilkbaharda olmaz sonbaharda olur 1 yılda olmaz 2 yılda tamamlar ama 11k ya inmek zorunda.
ancak abd gibi bir ülkenin yasal ödeme aracı olarak kabul etmesi bu tabloyu al aşağı edebilir.
şahsi fikrimdir.
Ben size katilmiyorum.
Bir paylaşım görmüştüm. 2011 den bu yana bitcoin sadece bir yılda önceki yılın daha aşağısında düşmüş. Diğer kalan 10 yıl da hep her yılların dipleri önceki yıllardan daha yukarda olmuş.
Yani 2021 dip 28k bu yılın dibi 28k üstünde olacak.
Ha dediğiniz gibi olması için uluslar arası borsaların 2001 2008 gibi bir kriz yaşaması lazım