• 12-12-2021, 11:41:29
    #19
    Öncelikle geçmiş olsun. Ülkemizde birçok insan zor zamanlar geçirirken sizlere destek olabilmek adına yapay zeka analizlerimizi ücretsiz bir şekilde paylaşıyoruz. Takipte kalarak daha doğru yatırımlar yapabilirsiniz.
    Çok özel amaçlar için tasarlanan bu yapay zekamızı ülkemize destek olması için ücretsiz sağlıyoruz.
    İlgili Konu Linki : Konu Linki

    Her zaman ülkemize destek olmak için çabalayacağız.
    On The Technology Yapay Zeka Şirketi
  • 12-12-2021, 12:08:40
    #20
    konu hakkında şahsi fikrimi belirteyim beni yanlış anlama yatırım tavsiyesi değil yazacaklarım burdaki zararına satma diyen arkadaşlara aldanma benim için ağır bir tecrübedir bu
    ben bir keresinde bir coine girdim bu coin kâr ettiği vakit satmadım açgözlülük ettim bir ath yapmıştı ama küçüktü
    sonra düştü aylarca zararına satmadan bekledim bende zararına satma diye düşünüyordum sabır bu işin ekmeğidir diye
    sonra bir gün zararımı ölçtüm bu zararın %30 olduğunu fark ettim
    ve baya uzun süre sabredince (10 ay) satışımı yaptım ve başka coine geçtim
    o coinden zararımı amorti edip üstüne kâr ettim fakat eğer zararına sattığım coinden çıkmış olmasaydım bugün sermayem %1 kalmış olucaktı çünkü coin tamamen eridi tekrar bakayım demiştim sattıktan 7 ay sonra gene aynı durumdaydı

    satmadığın sürece zararda olmazsın bu doğrudur hatta zararına satma buda doğrudur fakat bazen bir coin vardır birde coin vardır doğru coini seçmediğin sürece düzgün analizini yaptığın coin olmadıktan sonra o coine bel bağlayıp sabretmek anlamsız
    3 tane projeye yatırmışsın bence bu 3 projeyi gözden geçirsen iyi olur kararını buna göre ver
  • 12-12-2021, 12:17:17
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bekleyin, beklemeyecekseniz yatırım yapmayacaksınız, korkuyorsanız korkacağınız para ile girmeyecekseniz. Girdikten sonra o parayı unutun orda kalsın öyle
  • 12-12-2021, 12:42:28
    #22
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye göre bekleyin diyorsunuz onu anlamadım? Zararın neresinden dönersen kazançtır. Daha etkili coin yatırımı yaparak belki bir kısmını belki zararın tamamını çıkarabilirsin. YTD
    hocam sonra ağlıyorsunuz kaybettik diye, zararın neresinden dönersen kardır sözü coinler için geçerli değildir. büyük ihtimalle coinlerle aranız yok
  • 12-12-2021, 12:51:37
    #23
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sonra ağlıyorsunuz kaybettik diye, zararın neresinden dönersen kardır sözü coinler için geçerli değildir. büyük ihtimalle coinlerle aranız yok
    6 yıldır haşir neşirim
  • 12-12-2021, 12:54:06
    #24
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 yıldır haşir neşirim
    hiç inandırıcı değilsiniz, düşen coinden çıkmak saçmadır
  • 12-12-2021, 13:01:58
    #25
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç inandırıcı değilsiniz, düşen coinden çıkmak saçmadır
    hocam bak ben açıkça yazdım attığım mesajda eğer düşen coinden çıkmasaydım sermayem yok olmuş olcaktı
    o gün çıktım diye geri dönüş yapıp tekrar ayakta kaldım ben
    bazı coinler vardır dediğiniz gibi düşmelerine rağmen çıkmak saçmadır
    ama bazıları vardır düşerken çıkmak zorunda kalsın

    konu sahibi hocamız coin piyasasında en yüksek hacimli olan ve 3 yılın tam 2 yıl 2 aylık herhangi bir gelişme yapmadan bırakılmış sonradan geri kalan 10 aylık süre zarfında çalışma yapılmaya başlamış coinin birisine 3 te 1'i kadar para yatırmış sizce bu coinden çıkmak doğru olmaz mı?
  • 12-12-2021, 13:04:02
    #26
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç inandırıcı değilsiniz, düşen coinden çıkmak saçmadır
    Haklısınız fakat her zaman geçerli değil bu maalesef. Konuyu açan arkadaşın elinde neo varmış mesela. Grafiğine bakarsanız demek istediğimi daha iyi anlarsınız. 2 ay önce elindeki neo ları zararına olsada satıp metaverse coinlerine yatırım yapmış olsaydı parasını katlardı. Bazen zararı kabul etmek gerekir. Tabii bunların hepsi tecrübe ile olacak şeyler
  • 12-12-2021, 13:07:11
    #27
    Üyeliği durduruldu
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bak ben açıkça yazdım attığım mesajda eğer düşen coinden çıkmasaydım sermayem yok olmuş olcaktı
    o gün çıktım diye geri dönüş yapıp tekrar ayakta kaldım ben
    bazı coinler vardır dediğiniz gibi düşmelerine rağmen çıkmak saçmadır
    ama bazıları vardır düşerken çıkmak zorunda kalsın

    konu sahibi hocamız coin piyasasında en yüksek hacimli olan ve 3 yılın tam 2 yıl 2 aylık herhangi bir gelişme yapmadan bırakılmış sonradan geri kalan 10 aylık süre zarfında çalışma yapılmaya başlamış coinin birisine 3 te 1'i kadar para yatırmış sizce bu coinden çıkmak doğru olmaz mı?
    hocam siz kısa vade yapıyorsunuz uzun vade hiç çıkmadan o parayı 5 - 6 yıl unutmaktır.

    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız fakat her zaman geçerli değil bu maalesef. Konuyu açan arkadaşın elinde neo varmış mesela. Grafiğine bakarsanız demek istediğimi daha iyi anlarsınız. 2 ay önce elindeki neo ları zararına olsada satıp metaverse coinlerine yatırım yapmış olsaydı parasını katlardı. Bazen zararı kabul etmek gerekir. Tabii bunların hepsi tecrübe ile olacak şeyler
    hocam keşke demeyeceksiniz hiçbir zaman. Arkadaşın NEO dediğini göremedim eğer öyle ise haklısınız.