Öncelikle geçmiş olsun. Ülkemizde birçok insan zor zamanlar geçirirken sizlere destek olabilmek adına yapay zeka analizlerimizi ücretsiz bir şekilde paylaşıyoruz. Takipte kalarak daha doğru yatırımlar yapabilirsiniz.
Çok özel amaçlar için tasarlanan bu yapay zekamızı ülkemize destek olması için ücretsiz sağlıyoruz.
İlgili Konu Linki : Konu Linki
Her zaman ülkemize destek olmak için çabalayacağız.
On The Technology Yapay Zeka Şirketi
Zararım var ne yapmalıyım?
35
●1.407
- 12-12-2021, 12:08:40konu hakkında şahsi fikrimi belirteyim beni yanlış anlama yatırım tavsiyesi değil yazacaklarım burdaki zararına satma diyen arkadaşlara aldanma benim için ağır bir tecrübedir bu
ben bir keresinde bir coine girdim bu coin kâr ettiği vakit satmadım açgözlülük ettim bir ath yapmıştı ama küçüktü
sonra düştü aylarca zararına satmadan bekledim bende zararına satma diye düşünüyordum sabır bu işin ekmeğidir diye
sonra bir gün zararımı ölçtüm bu zararın %30 olduğunu fark ettim
ve baya uzun süre sabredince (10 ay) satışımı yaptım ve başka coine geçtim
o coinden zararımı amorti edip üstüne kâr ettim fakat eğer zararına sattığım coinden çıkmış olmasaydım bugün sermayem %1 kalmış olucaktı çünkü coin tamamen eridi tekrar bakayım demiştim sattıktan 7 ay sonra gene aynı durumdaydı
satmadığın sürece zararda olmazsın bu doğrudur hatta zararına satma buda doğrudur fakat bazen bir coin vardır birde coin vardır doğru coini seçmediğin sürece düzgün analizini yaptığın coin olmadıktan sonra o coine bel bağlayıp sabretmek anlamsız
3 tane projeye yatırmışsın bence bu 3 projeyi gözden geçirsen iyi olur kararını buna göre ver - 12-12-2021, 12:42:28Üyeliği durdurulduhocam sonra ağlıyorsunuz kaybettik diye, zararın neresinden dönersen kardır sözü coinler için geçerli değildir. büyük ihtimalle coinlerle aranız yokglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2021, 12:51:376 yıldır haşir neşirimSEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2021, 12:54:06Üyeliği durdurulduhiç inandırıcı değilsiniz, düşen coinden çıkmak saçmadırglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2021, 13:01:58hocam bak ben açıkça yazdım attığım mesajda eğer düşen coinden çıkmasaydım sermayem yok olmuş olcaktıSEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o gün çıktım diye geri dönüş yapıp tekrar ayakta kaldım ben
bazı coinler vardır dediğiniz gibi düşmelerine rağmen çıkmak saçmadır
ama bazıları vardır düşerken çıkmak zorunda kalsın
konu sahibi hocamız coin piyasasında en yüksek hacimli olan ve 3 yılın tam 2 yıl 2 aylık herhangi bir gelişme yapmadan bırakılmış sonradan geri kalan 10 aylık süre zarfında çalışma yapılmaya başlamış coinin birisine 3 te 1'i kadar para yatırmış sizce bu coinden çıkmak doğru olmaz mı? - 12-12-2021, 13:04:02Haklısınız fakat her zaman geçerli değil bu maalesef. Konuyu açan arkadaşın elinde neo varmış mesela. Grafiğine bakarsanız demek istediğimi daha iyi anlarsınız. 2 ay önce elindeki neo ları zararına olsada satıp metaverse coinlerine yatırım yapmış olsaydı parasını katlardı. Bazen zararı kabul etmek gerekir. Tabii bunların hepsi tecrübe ile olacak şeylerSEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2021, 13:07:11Üyeliği durdurulduhocam siz kısa vade yapıyorsunuz uzun vade hiç çıkmadan o parayı 5 - 6 yıl unutmaktır.SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam keşke demeyeceksiniz hiçbir zaman. Arkadaşın NEO dediğini göremedim eğer öyle ise haklısınız.Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle