hiç inandırıcı değilsiniz, düşen coinden çıkmak saçmadır
Haklısınız fakat her zaman geçerli değil bu maalesef. Konuyu açan arkadaşın elinde neo varmış mesela. Grafiğine bakarsanız demek istediğimi daha iyi anlarsınız. 2 ay önce elindeki neo ları zararına olsada satıp metaverse coinlerine yatırım yapmış olsaydı parasını katlardı. Bazen zararı kabul etmek gerekir. Tabii bunların hepsi tecrübe ile olacak şeyler