hocam bak ben açıkça yazdım attığım mesajda eğer düşen coinden çıkmasaydım sermayem yok olmuş olcaktı
o gün çıktım diye geri dönüş yapıp tekrar ayakta kaldım ben
bazı coinler vardır dediğiniz gibi düşmelerine rağmen çıkmak saçmadır
ama bazıları vardır düşerken çıkmak zorunda kalsın
konu sahibi hocamız coin piyasasında en yüksek hacimli olan ve 3 yılın tam 2 yıl 2 aylık herhangi bir gelişme yapmadan bırakılmış sonradan geri kalan 10 aylık süre zarfında çalışma yapılmaya başlamış coinin birisine 3 te 1'i kadar para yatırmış sizce bu coinden çıkmak doğru olmaz mı?
hocam siz kısa vade yapıyorsunuz uzun vade hiç çıkmadan o parayı 5 - 6 yıl unutmaktır.
Haklısınız fakat her zaman geçerli değil bu maalesef. Konuyu açan arkadaşın elinde neo varmış mesela. Grafiğine bakarsanız demek istediğimi daha iyi anlarsınız. 2 ay önce elindeki neo ları zararına olsada satıp metaverse coinlerine yatırım yapmış olsaydı parasını katlardı. Bazen zararı kabul etmek gerekir. Tabii bunların hepsi tecrübe ile olacak şeyler
hocam keşke demeyeceksiniz hiçbir zaman. Arkadaşın NEO dediğini göremedim eğer öyle ise haklısınız.