konu hakkında şahsi fikrimi belirteyim beni yanlış anlama yatırım tavsiyesi değil yazacaklarım burdaki zararına satma diyen arkadaşlara aldanma benim için ağır bir tecrübedir bu
ben bir keresinde bir coine girdim bu coin kâr ettiği vakit satmadım açgözlülük ettim bir ath yapmıştı ama küçüktü
sonra düştü aylarca zararına satmadan bekledim bende zararına satma diye düşünüyordum sabır bu işin ekmeğidir diye
sonra bir gün zararımı ölçtüm bu zararın %30 olduğunu fark ettim
ve baya uzun süre sabredince (10 ay) satışımı yaptım ve başka coine geçtim
o coinden zararımı amorti edip üstüne kâr ettim fakat eğer zararına sattığım coinden çıkmış olmasaydım bugün sermayem %1 kalmış olucaktı çünkü coin tamamen eridi tekrar bakayım demiştim sattıktan 7 ay sonra gene aynı durumdaydı
satmadığın sürece zararda olmazsın bu doğrudur hatta zararına satma buda doğrudur fakat bazen bir coin vardır birde coin vardır doğru coini seçmediğin sürece düzgün analizini yaptığın coin olmadıktan sonra o coine bel bağlayıp sabretmek anlamsız
3 tane projeye yatırmışsın bence bu 3 projeyi gözden geçirsen iyi olur kararını buna göre ver