hiç inandırıcı değilsiniz, düşen coinden çıkmak saçmadır
hocam bak ben açıkça yazdım attığım mesajda eğer düşen coinden çıkmasaydım sermayem yok olmuş olcaktı
o gün çıktım diye geri dönüş yapıp tekrar ayakta kaldım ben
bazı coinler vardır dediğiniz gibi düşmelerine rağmen çıkmak saçmadır
ama bazıları vardır düşerken çıkmak zorunda kalsın
konu sahibi hocamız coin piyasasında en yüksek hacimli olan ve 3 yılın tam 2 yıl 2 aylık herhangi bir gelişme yapmadan bırakılmış sonradan geri kalan 10 aylık süre zarfında çalışma yapılmaya başlamış coinin birisine 3 te 1'i kadar para yatırmış sizce bu coinden çıkmak doğru olmaz mı?