• 07-11-2021, 19:39:36
    #1
    Arkadaşlar önereceğiniz metaverse koinleri neler? Hayvanlar alemi ile ilgili bir sepet yapmıştım, birde metaverse ile ilgili yapayım dedim. Atlas aldım şu an için sadece. Starl, blok ve ufo yu da izleme listeme aldım da emin olamadım bunlardan.
  • 07-11-2021, 19:45:53
    #2
    BLOK, MANA, ENJ, SAND izlemedeyim (SAND korkutuyor biraz beni ). İnceleyin dilerseniz hocam.
    Ayrıyetten 0.0814 lerden bir miktar blok aldım.

    YTD.
  • 07-11-2021, 19:47:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar önereceğiniz metaverse koinleri neler? Hayvanlar alemi ile ilgili bir sepet yapmıştım, birde metaverse ile ilgili yapayım dedim. Atlas aldım şu an için sadece. Starl, blok ve ufo yu da izleme listeme aldım da emin olamadım bunlardan.
    MANA Gelecek vaadediyor gibi. YTD
  • 07-11-2021, 19:47:58
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Enjin deyim alsat yapmak iyi kazandırıyor (:
  • 07-11-2021, 19:49:08
    #5
    Metaverse coinler beklenenin çok altında yükseldi. 3x yapıp geri düştüler. Böyle bir haberde 10x yapmaları gerekirdi.

    Uzun vadede çok artış alacağını düşünüyorum ama nereye kadar iner nereden yükselir kestirmek zor.
  • 07-11-2021, 19:50:31
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Mana dalgalı lakin enjin çıkması da inmesi de güven veriyor. Düşünce çıkacagını hissettiriyor. Düşünce alıp yükselince satıyorum. Tekrar düşüyor..
  • 07-11-2021, 19:50:50
    #7
    Blok

    YTD
  • 07-11-2021, 19:51:44
    #8
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metaverse coinler beklenenin çok altında yükseldi. 3x yapıp geri düştüler. Böyle bir haberde 10x yapmaları gerekirdi.

    Uzun vadede çok artış alacağını düşünüyorum ama nereye kadar iner nereden yükselir kestirmek zor.
    Hocam al-sat ile ben pek kazanamıyorum. O yüzden al unut şeklinde yapmak istiyorum. Bol hayvanlı bir sepetim var 10k kadar bıraktım oraya. Bir 5k da metaverse için ayırmak istedim. Yani aralarından 1 tanesi yolunu alsa zaten hepsinin zararını çıkarır diye düşünüyorum ama belli de olmaz tabi.
  • 07-11-2021, 19:54:13
    #9
    hetrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BLOK, MANA, ENJ, SAND izlemedeyim (SAND korkutuyor biraz beni ). İnceleyin dilerseniz hocam.
    Ayrıyetten 0.0814 lerden bir miktar blok aldım.

    YTD.
    Hocam aslında isteğim şu aşamada sadece gate.io üzerinden alım yapmak, büyük borsalara henüz girmemiş tokenleri almak düşüncem. Sand, enj, mana binance da listeli diye hatırlıyorum.