Metaverse coinler beklenenin çok altında yükseldi. 3x yapıp geri düştüler. Böyle bir haberde 10x yapmaları gerekirdi.
Uzun vadede çok artış alacağını düşünüyorum ama nereye kadar iner nereden yükselir kestirmek zor.
Hocam al-sat ile ben pek kazanamıyorum. O yüzden al unut şeklinde yapmak istiyorum. Bol hayvanlı bir sepetim var 10k kadar bıraktım oraya. Bir 5k da metaverse için ayırmak istedim. Yani aralarından 1 tanesi yolunu alsa zaten hepsinin zararını çıkarır diye düşünüyorum ama belli de olmaz tabi.