• 07-11-2021, 20:01:32
    #10
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında isteğim şu aşamada sadece gate.io üzerinden alım yapmak, büyük borsalara henüz girmemiş tokenleri almak düşüncem. Sand, enj, mana binance da listeli diye hatırlıyorum.
    Evet var.
    Blok haricinde Starlink not almışım incelemek gerek.
  • 07-11-2021, 20:01:43
    #11
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında isteğim şu aşamada sadece gate.io üzerinden alım yapmak, büyük borsalara henüz girmemiş tokenleri almak düşüncem. Sand, enj, mana binance da listeli diye hatırlıyorum.
    o zaman boşta coin arama yerine borsanın kendi coin ini takip etseydiniz 1 ayda x2 yaptı. vip seviyenizi bilmiyorum ama vip1 ve üzeri olarak yeni coinlerin ön satışından faydalanabilirdiniz
    ..
    YTD
  • 07-11-2021, 20:04:51
    #12
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metaverse coinler beklenenin çok altında yükseldi. 3x yapıp geri düştüler. Böyle bir haberde 10x yapmaları gerekirdi.

    Uzun vadede çok artış alacağını düşünüyorum ama nereye kadar iner nereden yükselir kestirmek zor.
    Aslında insanların çoğu mateverse nedir coinler nedir anlamadılar bile. ben de piyasanın içinde olmama rağmen sonradan farkettim meta coinleri.
  • 10-11-2021, 10:44:45
    #13
    ovr geleceğin yıldızı olacak
    YTD
  • 10-11-2021, 13:21:19
    #14
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında isteğim şu aşamada sadece gate.io üzerinden alım yapmak, büyük borsalara henüz girmemiş tokenleri almak düşüncem. Sand, enj, mana binance da listeli diye hatırlıyorum.
    Bunu bende yapmak istiyorum ama gate.io nun nasıl kullanıldığını ne şekilde yapıldığını bir türlü anlamadım. Ordan oraya onu at onu ona dönüştür vs karışık geliyor nedense
    Bu arada bende de az çaplı mana ve enjin var
  • 10-11-2021, 13:26:39
    #15
    ikatechws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu bende yapmak istiyorum ama gate.io nun nasıl kullanıldığını ne şekilde yapıldığını bir türlü anlamadım. Ordan oraya onu at onu ona dönüştür vs karışık geliyor nedense
    hocam en basit yolunu tarif edeyim (benim yaptığım bu en azından. binance ile binanceTR birbirine bağlı bende. binance tarafında da kimlik onayım vardı, o yüzden binanceTR de de otomatik onaylı hesap olarak geçiyor. onaysız hesapta dışa aktarım nasıl oluyor bilmiyorum ama.)
    -binanceTR'ye banka hesabımdan TL yolluyorum.
    -binanceTR de USDT alıyorum.
    -Onu da BEP20 ağı üzerinden gate.io ya yolluyorum. (BinanceTR'de para çekme kısmında da, gate.io da yatırma kısmında da BEP20 seçip adresi oluşturman gerekiyor ama. farklı ağlar arası transfer yapmaya kalkarsan sonucu ne olur bilemiyorum. kriptoda sanırım ortadan yok oluyor. dikkat etmek lazım o yüzden buna. için rahat olsun diye 3-5 dolar atıp deneme yapmak da başka bir çözüm. ben son transferlerimi yapmadan önce öyle yapmıştım. 5-10 dk içinde aktarım oluyor USDT - BEP20 ile)

    aldığım tokenlerin tamamı USDT paritesinde karşılıkları olduğundan tekrar orada BTC'ye veya ETH'ye çevirmekle uğraşmıyorum.

    gate.io nun tek sıkıntısı (ben bulamadım yada) piyasa emri veremiyorsun. limit emri verebiliyorsun. onda da fiyat çok oynaksa yakalaması çok zor oluyor. alırken diğer bir seçenek de fiyatı biraz yüksek yazıp almak. ne kadar mantıklı olur bu hareket bilemedim ama.

    bu arada Binance üzerinden de çok güzel fırsatlar çıkıyor ama gate.io biraz daha yeni çıkan tokenleri, coinleri barındırıyor. riski var, ama yürü ya kulum dediğinde de uçup gidiyorlar. o yüzden benim sepet baya kalabalık Şu an -%30 olan da var, +%75 olan da var. bir kaçı x mertebesinde artış yaparsa zaten diğer zararda olanları da kapatıyor aslında ama tabi hepsi kader kısmet
  • 10-11-2021, 13:32:27
    #16
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam en basit yolunu tarif edeyim (benim yaptığım bu en azından. binance ile binanceTR birbirine bağlı bende. binance tarafında da kimlik onayım vardı, o yüzden binanceTR de de otomatik onaylı hesap olarak geçiyor. onaysız hesapta dışa aktarım nasıl oluyor bilmiyorum ama.)
    -binanceTR'ye banka hesabımdan TL yolluyorum.
    -binanceTR de USDT alıyorum.
    -Onu da BEP20 ağı üzerinden gate.io ya yolluyorum. (BinanceTR'de para çekme kısmında da, gate.io da yatırma kısmında da BEP20 seçip adresi oluşturman gerekiyor ama. farklı ağlar arası transfer yapmaya kalkarsan sonucu ne olur bilemiyorum. kriptoda sanırım ortadan yok oluyor. dikkat etmek lazım o yüzden buna. için rahat olsun diye 3-5 dolar atıp deneme yapmak da başka bir çözüm. ben son transferlerimi yapmadan önce öyle yapmıştım. 5-10 dk içinde aktarım oluyor USDT - BEP20 ile)

    aldığım tokenlerin tamamı USDT paritesinde karşılıkları olduğundan tekrar orada BTC'ye veya ETH'ye çevirmekle uğraşmıyorum.

    gate.io nun tek sıkıntısı (ben bulamadım yada) piyasa emri veremiyorsun. limit emri verebiliyorsun. onda da fiyat çok oynaksa yakalaması çok zor oluyor. alırken diğer bir seçenek de fiyatı biraz yüksek yazıp almak. ne kadar mantıklı olur bu hareket bilemedim ama.

    bu arada Binance üzerinden de çok güzel fırsatlar çıkıyor ama gate.io biraz daha yeni çıkan tokenleri, coinleri barındırıyor. riski var, ama yürü ya kulum dediğinde de uçup gidiyorlar. o yüzden benim sepet baya kalabalık Şu an -%30 olan da var, +%75 olan da var. bir kaçı x mertebesinde artış yaparsa zaten diğer zararda olanları da kapatıyor aslında ama tabi hepsi kader kısmet
    emek verip detaylıca anlatım için teşekkür ediyorum. şu paribu dan küsüratlarımı kurtarabilsem.. bu arada binance da kimlik ve selfie onayım oldu ama binance tr de kimlik onayı yapmıyor nedenini anlamadım selfie yi onayladı kimlik onayı için sinir ediyor bakalım artık
  • 10-11-2021, 13:35:27
    #17
    ikatechws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emek verip detaylıca anlatım için teşekkür ediyorum. şu paribu dan küsüratlarımı kurtarabilsem.. bu arada binance da kimlik ve selfie onayım oldu ama binance tr de kimlik onayı yapmıyor nedenini anlamadım selfie yi onayladı kimlik onayı için sinir ediyor bakalım artık
    ne demek hocam, bilgi paylaştıkça güzeldir gibi bir mottoyu bırakayım buraya

    binanceTR'de ayrıca bir onay yapmıyordun en son. sonrasında değişti mi bilemedim. web versiyonunu hiç kullanmadım ama binanceTR'nin. orada farklı mı girişi acaba. mobilde Binance ile oturum aç diyor çünkü. direkt onaylı şeklinde görünüyor BinanceTR de.

    vallahi hocam ben de paribu ile başlamıştım bitcoin konusuna 4 sene önce. o ara bittrex, poloneix vardı. oralara geçtim. geçiş o geçiş türk borsalarından hep uzak durdum sonrasında.
  • 10-11-2021, 13:39:35
    #18
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam en basit yolunu tarif edeyim (benim yaptığım bu en azından. binance ile binanceTR birbirine bağlı bende. binance tarafında da kimlik onayım vardı, o yüzden binanceTR de de otomatik onaylı hesap olarak geçiyor. onaysız hesapta dışa aktarım nasıl oluyor bilmiyorum ama.)
    -binanceTR'ye banka hesabımdan TL yolluyorum.
    -binanceTR de USDT alıyorum.
    -Onu da BEP20 ağı üzerinden gate.io ya yolluyorum. (BinanceTR'de para çekme kısmında da, gate.io da yatırma kısmında da BEP20 seçip adresi oluşturman gerekiyor ama. farklı ağlar arası transfer yapmaya kalkarsan sonucu ne olur bilemiyorum. kriptoda sanırım ortadan yok oluyor. dikkat etmek lazım o yüzden buna. için rahat olsun diye 3-5 dolar atıp deneme yapmak da başka bir çözüm. ben son transferlerimi yapmadan önce öyle yapmıştım. 5-10 dk içinde aktarım oluyor USDT - BEP20 ile)

    aldığım tokenlerin tamamı USDT paritesinde karşılıkları olduğundan tekrar orada BTC'ye veya ETH'ye çevirmekle uğraşmıyorum.

    gate.io nun tek sıkıntısı (ben bulamadım yada) piyasa emri veremiyorsun. limit emri verebiliyorsun. onda da fiyat çok oynaksa yakalaması çok zor oluyor. alırken diğer bir seçenek de fiyatı biraz yüksek yazıp almak. ne kadar mantıklı olur bu hareket bilemedim ama.

    bu arada Binance üzerinden de çok güzel fırsatlar çıkıyor ama gate.io biraz daha yeni çıkan tokenleri, coinleri barındırıyor. riski var, ama yürü ya kulum dediğinde de uçup gidiyorlar. o yüzden benim sepet baya kalabalık Şu an -%30 olan da var, +%75 olan da var. bir kaçı x mertebesinde artış yaparsa zaten diğer zararda olanları da kapatıyor aslında ama tabi hepsi kader kısmet
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne demek hocam, bilgi paylaştıkça güzeldir gibi bir mottoyu bırakayım buraya

    binanceTR'de ayrıca bir onay yapmıyordun en son. sonrasında değişti mi bilemedim. web versiyonunu hiç kullanmadım ama binanceTR'nin. orada farklı mı girişi acaba. mobilde Binance ile oturum aç diyor çünkü. direkt onaylı şeklinde görünüyor BinanceTR de.

    vallahi hocam ben de paribu ile başlamıştım bitcoin konusuna 4 sene önce. o ara bittrex, poloneix vardı. oralara geçtim. geçiş o geçiş türk borsalarından hep uzak durdum sonrasında.
    İşte bizde o hatayı yaptık başlangıçta paribu seçtik artık bundan sonra daha dikkatli davranacağız ..
    lrc yi yakalayamadım arkasından bakıyorum öyle .. 12 de keşfettim bekledim şimdi 30+