emek verip detaylıca anlatım için teşekkür ediyorum. şu paribu dan küsüratlarımı kurtarabilsem.. bu arada binance da kimlik ve selfie onayım oldu ama binance tr de kimlik onayı yapmıyor nedenini anlamadım selfie yi onayladı kimlik onayı için sinir ediyor bakalım artık
ne demek hocam, bilgi paylaştıkça güzeldir gibi bir mottoyu bırakayım buraya
binanceTR'de ayrıca bir onay yapmıyordun en son. sonrasında değişti mi bilemedim. web versiyonunu hiç kullanmadım ama binanceTR'nin. orada farklı mı girişi acaba. mobilde Binance ile oturum aç diyor çünkü. direkt onaylı şeklinde görünüyor BinanceTR de.
vallahi hocam ben de paribu ile başlamıştım bitcoin konusuna 4 sene önce. o ara bittrex, poloneix vardı. oralara geçtim. geçiş o geçiş

türk borsalarından hep uzak durdum sonrasında.