• 10-11-2021, 13:42:05
    #19
    ikatechws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bizde o hatayı yaptık başlangıçta paribu seçtik artık bundan sonra daha dikkatli davranacağız ..
    lrc yi yakalayamadım arkasından bakıyorum öyle .. 12 de keşfettim bekledim şimdi 30+
    geçenlerde ben de Raca'yı gördüm hocam twitterda 0,00185 mi neydi paylaştığında fiyatı bir arkadaşın. sonra gözümün önünde çıktı çıktı. dedim nereye gidiyorsun dur, 0,0054'ten aldım ben de. ama genel olarak korkutmuyor da değil şu ara piyasa. çok cazip hale geldi çıkışlardan dolayı. kafasına vururlarsa hiç hoş olmaz şu an gerçi kasım ayı için hep güzel yorumlar var. kasım sonu gibi çıkarım herhalde ben de komple. gidişata bakalım da.
  • 10-11-2021, 13:46:39
    #20
    @PetitJoueurkonuyu metaverse haricinden çıkarmamak için özel mesaj attım hocam
  • 10-11-2021, 15:56:21
    #21
    hetrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BLOK, MANA, ENJ, SAND izlemedeyim (SAND korkutuyor biraz beni ). İnceleyin dilerseniz hocam.
    Ayrıyetten 0.0814 lerden bir miktar blok aldım.

    YTD.
    Güzel fiyat.
  • 10-11-2021, 16:03:27
    #22
    raca fena katladı beni : )
  • 10-11-2021, 17:07:19
    #23
    Blok alımı yaptım bir miktar. Bir ara binance bu coini listelemek için deneme yaptı gibi bir söylenti var. Geleceği parlak gözüküyor