ikatechws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte bizde o hatayı yaptık başlangıçta paribu seçtik artık bundan sonra daha dikkatli davranacağız ..
lrc yi yakalayamadım arkasından bakıyorum öyle .. 12 de keşfettim bekledim şimdi 30+
geçenlerde ben de Raca'yı gördüm hocam twitterda 0,00185 mi neydi paylaştığında fiyatı bir arkadaşın. sonra gözümün önünde çıktı çıktı. dedim nereye gidiyorsun dur, 0,0054'ten aldım ben de. ama genel olarak korkutmuyor da değil şu ara piyasa. çok cazip hale geldi çıkışlardan dolayı. kafasına vururlarsa hiç hoş olmaz şu an gerçi kasım ayı için hep güzel yorumlar var. kasım sonu gibi çıkarım herhalde ben de komple. gidişata bakalım da.