BLOK, MANA, ENJ, SAND izlemedeyim (SAND korkutuyor biraz beni

). İnceleyin dilerseniz hocam.
Ayrıyetten 0.0814 lerden bir miktar blok aldım.
YTD.
Hocam aslında isteğim şu aşamada sadece gate.io üzerinden alım yapmak, büyük borsalara henüz girmemiş tokenleri almak düşüncem. Sand, enj, mana binance da listeli diye hatırlıyorum.