Shiba neden çok abartıldı?
9
●356
- 28-10-2021, 06:11:06Dehşet yükselişi ile gündem olan shiba neden bu kadar abartıldı? Özelliği nedir ki? Sahibi anonim olan bir erc20 token neden bu kadar çok ilgi görmüş olabilir? Eskiden kripto piyasası projesi sağlam olan coinlerde pump etkisi çoktu. Şimdi ortalık hayvanat bahçesine dönüştü. Sektör kumarhaneye dönüştü. Sizce bunun sebebi bilinçsiz yatırımcının artmasından dolayı olabilir mi?
- 28-10-2021, 06:15:05dogeden gelen bir atılım olabilir erken yakalarsak zengin oluruz diye düşünüyor olabilirler ama erken mi geç mi onu bilemez kimse
ben daha erken katıldığım için yatırdığımı alalı çok oldu şimdi sadece karımı izliyorum öyle çok bi miktar da almamıştım 13milyon adet falandı eskiden aldığım için bayağı ucuzdan almıştım - 28-10-2021, 06:17:48Ben de arkadasımın zoruyla 100 TL lik almıştım sebepsiz yere ama şimdi 1100 TL yi geçti.muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana bu coinin yükselmesi çok saçma geliyor herkesin zengin olması mümkün değil. Bir yerden patlatacaklar çoğunun canı yanacak gibi sanki - 28-10-2021, 06:20:10çok canlar yanacak kazanan gene bilgili insanlar olucak kendime bilgili demiyorum ama yıllardır bu piyasada gözlemlediğim kadarıyla zarar etmeden en azıncan az bişi kazanabiliyorumerdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni başlayan arkadaşlar şu videoyu bi izlemesini tavsiye ederim
https://www.youtube.com/shorts/-syTe6V1Uzc - 28-10-2021, 06:24:43Üyeliği durdurulduTT reklamı yapıyor coinler o yüzden ülkede umut dünyası yersen. Coinlerde reklam yapanlar arkasında büyük proje var diyor vs. proje nedir diyorum kendisi de bilmiyor
kafasına göre yükselen para birimi olmaz. Sakın aldanmayın amacı iştah kabartmak.
- 28-10-2021, 07:37:11Bazen amaci olmayan isler,amaci olanlardan daha fazla tutunabiliyor.Bir senedir bir turk projesindeyim,harika bir fikir var ama ceosunun reklam eksikligi ve biraz da ekip acemiligi nedeni ile yol alamiyor.Mayis ayinda shibaya 150 dolar atmistim muazzam bir seviyeye ulasti.Shiba reklam konusunda gordugum kadari ile yetenekli kisiler tarafindan yonetiliyor.Lakin su anlarda girecek kisiler dilkat etsin ya uzun vadede aylik 100-200 liralik alim yapip,2-3 sene unutsun o paralari,ya da bulasmasin.Kimse bir an da dolar milyoneri olamaz yedirmezler.
- 28-10-2021, 07:38:24Kripto konusunda proje yükselişine bağlı artışların devri bitti olarak görüyorum ben. Zengininden fakirin herkes kısa vadede para kazanmaya odaklı hareket ediyor. E haliyle de abuk subuk bir çok coin, token aldı başını gidiyor.