Bazen amaci olmayan isler,amaci olanlardan daha fazla tutunabiliyor.Bir senedir bir turk projesindeyim,harika bir fikir var ama ceosunun reklam eksikligi ve biraz da ekip acemiligi nedeni ile yol alamiyor.Mayis ayinda shibaya 150 dolar atmistim muazzam bir seviyeye ulasti.Shiba reklam konusunda gordugum kadari ile yetenekli kisiler tarafindan yonetiliyor.Lakin su anlarda girecek kisiler dilkat etsin ya uzun vadede aylik 100-200 liralik alim yapip,2-3 sene unutsun o paralari,ya da bulasmasin.Kimse bir an da dolar milyoneri olamaz yedirmezler.