dogeden gelen bir atılım olabilir erken yakalarsak zengin oluruz diye düşünüyor olabilirler ama erken mi geç mi onu bilemez kimse
ben daha erken katıldığım için yatırdığımı alalı çok oldu şimdi sadece karımı izliyorum öyle çok bi miktar da almamıştım 13milyon adet falandı eskiden aldığım için bayağı ucuzdan almıştım
Ben de arkadasımın zoruyla 100 TL lik almıştım sebepsiz yere ama şimdi 1100 TL yi geçti.
Bana bu coinin yükselmesi çok saçma geliyor herkesin zengin olması mümkün değil. Bir yerden patlatacaklar çoğunun canı yanacak gibi sanki