Ben de arkadasımın zoruyla 100 TL lik almıştım sebepsiz yere ama şimdi 1100 TL yi geçti.
Bana bu coinin yükselmesi çok saçma geliyor herkesin zengin olması mümkün değil. Bir yerden patlatacaklar çoğunun canı yanacak gibi sanki
çok canlar yanacak kazanan gene bilgili insanlar olucak kendime bilgili demiyorum ama yıllardır bu piyasada gözlemlediğim kadarıyla zarar etmeden en azıncan az bişi kazanabiliyorum
yeni başlayan arkadaşlar şu videoyu bi izlemesini tavsiye ederim
https://www.youtube.com/shorts/-syTe6V1Uzc