Dehşet yükselişi ile gündem olan shiba neden bu kadar abartıldı? Özelliği nedir ki? Sahibi anonim olan bir erc20 token neden bu kadar çok ilgi görmüş olabilir? Eskiden kripto piyasası projesi sağlam olan coinlerde pump etkisi çoktu. Şimdi ortalık hayvanat bahçesine dönüştü. Sektör kumarhaneye dönüştü. Sizce bunun sebebi bilinçsiz yatırımcının artmasından dolayı olabilir mi?